fredag 14. oktober 2011

Min Eske

 Dette er bilde av min prototype fra tre forskjellige vinkler. 

 Så kommer vi til selve esken min, når jeg var helt ferdig med alt sammen, skissene, prototypen. Så dette er resultatet :) Noen få bilder av esken i flere vinkler.
 Her ser vi ovenifra, og det vi alle kan legge merke til er at veggene mine ikke er pararelle, noe jeg syntes her helt ok. Jeg likte resultatet av veggene mine, noe som ikke er likt med prototypen min, så derfor måtte jeg lage enda en skisse, til jeg fikk dette resultatet. 
Her er esken bakfra, og man kan se at tapeten har flere farger og noe dekor på som gjør esken finere å se på, og at den ikke blir for kjedelig. 
 Da jeg valgte å dekorere esken min, ville jeg gå for flere lilla-nyanser som kan "smelte i hverandre" bortsett fra den ene veggen, som er brun med blomst i for å få en fin kontrast samtidig som den ikke blir for rotete. Fargene på tapeten passer med hverandre, og passer perfekt til min stil :) 
Her ser man bedre på tapeten som jeg har valgt å bruke på 6 vegger, den er brun-lilla dekorert med fine blomster på. 

Resultatet:) Jeg valgte å lage en liten sløyfe foran for å lage esken ekstra feminin, og brukte samme bånd som jeg bruke på kantene av esken, lilla og svart for igjen holde esken pen og ryddig, samtidig som den har masse med dekor. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar